תהליך אימות חשבון

כיצד אוכל לעדכן את פרטי החשבון שלי?

בכדי לשנות פרטים אישיים הרשומים בחשבון המסחר שלך (כפי שהם מוצגים במסך "ניהול כספים" / "מידע אישי"), אנא צור עימנו קשר בכדי להסביר

פרטים נוספים

כיצד אוכל לאמת את אמצעי התשלום שלי?

הפקדת הכספים לחשבונך חייבת להתבצע באמצעות אמצעי תשלום הרשום על שם בעל חשבון המסחר ב-Plus500

פרטים נוספים

כיצד אוכל לאמת את מספר הטלפון שלי?

כדי לאמת את מספר הטלפון שלך, אנא כנס למסך הראשי בפלטפורמת המסחר שלPlus500 ← לחץ על "תפריט" ← “חשבון” ← “אמת חשבון”

פרטים נוספים

מה נדרש לעשות בכדי לאמת את החשבון שלי?

לקוחות נדרשים לאמת את חשבונותיהם למטרות זיהוי ואבטחה בהתאם לתהליך בדיקת הנאותות שלנו

פרטים נוספים

מהו מספר זיהוי לצרכי מס?

מספר זיהוי לצרכי מס (TIN) הינו מספר אישי המשמש לצרכי מס במדינה בה הנך משלם מיסים (כלומר, במדינה בה אתה מדווח לרשויות המס).

פרטים נוספים

מדוע לא קיבלתי מכתב אימות?

בהתאם למדינה בה אתה מתגורר, ייתכן שתוכל לבקש שהמכתב לאימות כתובת המגורים יישלח לכתובת הדואר שמופיעה

פרטים נוספים

מדוע לא קיבלתי את הקוד לאימות מספר הטלפון שלי?

ודא כי קידומת המדינה לא כלולה במספר שהזנת, שכן המערכת תחייג את הקידומת באופן אוטומטי בהתאם

פרטים נוספים
לא מצאתם תשובה לשאלתכם? צור קשר!
דוא"ל

הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם; פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממשי של אבדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר; החברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתך, ולכן היא המוכרת כשאתה קונה והיא הקונה כשאתה מוכר.