מדוע ההפקדה שלי לא הושלמה בהצלחה?

  • השלמת תהליך אימות החשבון: במקרים מסוימים, הכספים המופקדים לא יופיעו ביתרת חשבונך עד להשלמת תהליך אימות החשבון או אמצעי התשלום. במקרה כזה תקבל הודעה בהתאם.
  • השלמת תהליך ההפקדה: ודא שהשלמת את תהליך ההפקדה במלואו. לדוגמה, בעת ביצוע הפקדה באמצעות PayPal/Skrill (במידה ואמצעי תשלום זה זמין במדינתך), עליך להשלים את ביצוע ההפקדה באמצעות אתר האינטרנט של הארנק האלקטרוני.
  • אמצעי התשלום בחשבון: אמצעי תשלום מסוים יכול להיות קשור לחשבון אחד בלבד. לא תוכל לבצע הפקדה באמצעות כרטיס חיוב מיידי/אשראי או ארנק אלקטרוני אם אמצעי תשלום זה כבר נמצא בשימוש בחשבון מסחר אחר.
  • הגבלות על ביצוע הפקדה: במידה ותקבל הודעת שגיאה המציינת כי קיימת הגבלה על ביצוע ההפקדה או אם אינך מצליח לבצע הפקדה מכל סיבה אחרת, אנא צור אתנו קשר לקבלת מידע נוסף ע"י לחצה על הקישור “פנה אלינו באמצעות דוא"ל”.
לא מצאתם תשובה לשאלתכם? צור קשר!
דוא"ל

הפעילות בזירה דורשת מיומנות, ידע והבנת הסיכונים ואינה מתאימה לכל אדם; פעילות ממונפת כרוכה בסיכון ממשי של אבדן מלוא כספי ההשקעה בתוך זמן קצר; החברה המפעילה זירה זו פועלת כצד נגדי לעסקאות איתך, ולכן היא המוכרת כשאתה קונה והיא הקונה כשאתה מוכר.