תהליך עיבוד בקשה למשיכת כספים
טיפול במשיכות מתבצע תוך יום עסקים אחד ממועד פתיחת בקשת המשיכה. ניתן לעקוב אחר שלבים אלה ע"י לחיצה על:
- Android ו-WebApp: “תפריט” ← “כלים“ ← “דוחות” ← “סיכום תנועות כספיות”
- iOS: “עוד“ ← “חשבון” ← “דוחות” ← “סיכום תנועות כספיות”
הבקשה התקבלה – זהו השלב הראשוני שפירושו שביקשת למשוך כספים מחשבון המסחר שלך, אך התשלום עדיין לא בוצע. בשלב זה תוכל לבטל את הבקשה אם תרצה וזאת באמצעות לחיצה על:
- Android ו-WebApp: “תפריט” ← “כלים“ ← “דוחות” ← “סיכום תנועות כספיות”
- iOS: “עוד“ ← “חשבון” ← “דוחות” ← “סיכום תנועות כספיות”
אושר (בטיפול) – שלב זה פירושו שהמשיכה אושרה ע"י Plus500, אך הכספים עדיין לא הועברו לגורם חיצוני המטפל בביצוע התשלום.
אושר ונשלח – שלב זה פירושו שהעברנו את הכספים לגורם חיצוני רלוונטי המטפל בביצוע התשלום.
אושר והועבר – שלב סופי זה פירושו שתהליך ביצוע המשיכה הסתיים, אולם השלמת ההעברה עלולה להיות תלויה בעיכובי סליקה של הגורם המבצע את התשלום.
במהלך תקופת עיבוד הנתונים וכל עוד בקשת המשיכה לא תהיה בסטטוס "אושר (בטיפול)", באפשרותך לבטל את הבקשה. כל עוד בקשת המשיכה לא תהיה בסטטוס "אושר והועבר", Plus500 יכולה לבטל אותה ולהשתמש בכספים לכיסוי ההתחייבויות שלך בנוגע לכל העסקאות שהושלמו במהלך תקופה זו.
Plus500 אינה מתיימרת להיות מוסד אקדמי רשמי המוכר על ידי מדינה/ממשלה כלשהי.